Thursday, August 4, 2011

Pengorbanan

salam... hi folks...
Ramadan kembali lagi...
alhamdulillah... syukur kepada Allah tuhan sekalian alam...
dapat lagi aku merasai Ramadan pada tahun ini...
semoga dipanjangjan umur untuk aku bertemu Ramadan akan datang...



Ramadan kali ni agak ke'bz'ian sket...
sebab stay kat IIUM sambil belajar fiqh dgn ustaz Bari...
seronok sgt... tapi rindu nak balik rumah...



kadang2 takut jgk kalau mama n ayah terasa hati..
sebab cuti2 pun nak stay kat kampus... bukan nak stay kat umah
tapi aku dah try explain to my beloved parents...
and they can accept my reason lah... =D

huhu... doa2 dapat la aku belajar dgn ustaz Bari secara istiqomah...
skg masih lagi budak suruhan (kuli) ustaz Bari....
copy buku.... pinjam buku.... taip (kerani)....
hehe... penat jgk la.. penat otak bukan penat badan...
tambahan puasa plk tu... hope ni pun dikira aku beribadat la jgk ye...
(aku niat dah...)

ok lah... nak sambung my reading on fiqh muamalat....

ciao bebeh... =D

*harap dapat ikhlaskan hati ni sepanjang Ramadan yang mulia ini

No comments:

Post a Comment