Wednesday, June 1, 2011

Wow!! Alangkah terkezutnye aku...

Assalamualaikum,

sehat? hmm.. aku x sehat sgt ni... demam sket..
dah makan ubat tapi still x sedap badan...
(tu la org dah suruh g klinik uia x nak)
yela2 t aku g la klinik... cis the inner me bleh plk berleter...
=P

ha... nak citer kat sini...
pasal tajuk tu la....
memang terkejut u tau...
I mmg x sangka..
hahahahahaha

sebenarnya tadi after kelas BM kerjaya nak g ip wat report
tapi tetiba terserempak dgn ustaz Abd Bari...
apelagi, aku pun tegur la... (pelajar mithali tu.. =P)
yup.. aku mmg mithali.. hahaha
pastu yang wat aku terkejutnye time ustaz wat sesi temubual plk
dgn aku..
hmm...aku igt mule2 biase2 je..
skali ajak g bilik die terus...
ustaz ckp die nak 'buli' aku...
wow... what the fiqh????
hehe
aku pun agree je...

time kat bilik ustaz.. aku nampak Fathin singapore kat dpn bilik ustaz...
wah... aku dah involve kat benda pe ni???
hmm...

ustaz ckp dah ramai dah kaum lelaki yang mati
di tangan saya ni... awak still nak join saya ke???

aku pun jawab ok je... I'll have a try lah...
skali terus dpat job da...
ustaz nak aku carik pasal 'pertukaran wang asing' kat
buku fiqh manhaji yang dah translete... BM pulak tu...
die suruh salin je....

                                   pertukaran mata wang asing kat buku ni...
                                                       tgh salin lagi ~


ustaz cakap
                      "kalau tulisan org len yg tinggal taip pun
                         x terbuat apetah lagi tuilsan sendiri"

pergh... terkesima aku sebentar...
agak bersemangat time tu....
tapi aku takut betul hangat2 tahi ayam ni....

anyway.. aku try la do the best that I can...
aku pun maybe nak tanye fathin
how nak follow ustaz punye tempo....
hmm... tu je yg sempat aku nak
catat hari ni... len kali aku post lagi ya...

ciao...=D

*hope x mengecewakan org len

No comments:

Post a Comment