Thursday, June 2, 2011

what A day...

Assalamualaikum...

Ni hao ma? hmm... Alhamdulillah... hari ni aku sehat...
hmm... what a day today...
(how come la faeq ?) - the spirit of me said

ha... ade ceritera disebalik hari ni...
kite start dgn pagi tadi ea..
ade quiz political science, aku dah la study cam haprak je
tapi last2 dapt plk soalan yg tahap normal (pk main game GENERAL la tu)... huhu
nasib baik x dpt soalan yang tahap brutal....
bleh la dapat separuh markah...
alhamdulillah.... =D

then... mnx tlg im jahitkan aku punye beg laptop...
pergh.. jahitan dia mmg mantop...
pastu die agree plk tu nak jahit...
baik btl dia tu... hehe.. like2

tu beg laptop aku tgh disurgeri oleh im
time dah nak siap dah ni

anyway, the bag now good as new... (the power of sewing) ^_^
thanks ye im for the 'surgery'...

then, ade lagi....
time tgh duk taip projek ustaz abd bari.... 
dtg plk bro ip n bro kontraktor....
aku pun hati berbunga la....
dtg nak betulkan pintu bilk welfare....
gumbira betul rase hati ni....
dah lama dah hantar report 
akhirnya tertunai juga.... 

Pintu bilik welfare yang sudah dibaiki...
sayangnya lupe plk nak ambik gambar bro yang betulkan pintu ni...
hmm.. anyway... tq jgk kat yana sbb belikan air utk bro tu...
air twister gitu.... mudah2an kerja2 die dpt berjalan lancar utk hari ni dan hari2 berikutnya...

okeh la... ni utk day yg sampai seblum asar ni....
x tau la pasni mcm ne?
mungkin ajal ku menanti...
apape hal.... aku bersyukaur kepada Allah 
sebab memberi aku perasaan relief yang begitu senang rasenye
hati ni mcm tenang je.... nyaman pun ade kot... (gile pe nyaman?)

hohohohohohohohoho
that's all folks...

ciao

*hope tomorrow will be a better day =D






No comments:

Post a Comment